Hypercharger – markkinoiden tehokkain suurteholatauslaite
Hypercharger on markkinoiden kompaktein ja tehokkain suurteholatauslaite. Se on suunniteltu vastaamaan alan normeihin, standardeihin ja sähköautojen uusiin malleihin nyt sekä tulevaisuudesssa. Laite on saatavilla kahdessa kotelokoossa, neljällä tehovaihtoehdolla ja monilla eri kaapelivaihtoehdoilla. Hypercharger antaa latausjännitteen 150 VDC:stä jopa 1000 VDC:hen, joka mahdollistaa kehittyneimpien sähköajoneuvojen ja raskaan liikenteen ajoneuvojen lataamisen CCS-latausportilla. Suurta, 15″ näyttöä on mahdollista hyödyntää mainonnassa.
Ominaisuudet
Ylivoimainen muotoilu, helppokäyttöisyys, luotettavuus ja paras mahdollinen latauskokemus takaavat asiakastyytyväisyyden. Muotoilu mahdollistaa myös tehokkaan tilankäytön asennuspaikassa. Useimmat ongelmat ovat ratkaistavissa valmistajan etäyhteydellä jopa ennen kuin käyttäjät tai operaattorit huomaavat niitä. Hypercharger on asennettavissa yhdellä 75 kW:n tehomoduulilla ja moduuleita voidaan lisätä myöhemmin, kun tehon tarve kasvaa. Hypercharger on helposti skaalattavissa ja helposti huollettavissa.
Rakenna oma Hyperchargerisi
Konfiguraattorilla pystyt rakentamaan oman Hyperchargerisi erilaisilla ominaisuuksilla ja moduuleilla.
Tekniset tiedot
Tuotekoodi | Max. latausteho kW | Syöttöjännite | Latausjännite DC | Max. latausvirta A per kaapeli | Latauskaapelien määrä | Sulake A |
---|---|---|---|---|---|---|
HYC 75 | 75 | 3x400V/3x480V | 150V - 1000V | 250A | 1 | 200 A gG |
HYC 150 | 150 | 3x400V/3x480V | 150V - 1000V | 500A | 1-2 | 355 A gG |
HYC 225 | 225 | 3x400V/3x480V | 150V - 1000V | 500A | 1-3 | 500 A gG |
HYC 300 | 300 | 3x400V/3x480V | 150V - 1000V | 500A | 1-3 | 630 A gG |
V2G tuo uutta virtaa lataamiseen
Säästää tasoittamalla kulutushuippuja
Antaa tuotetun energian uudelleen verkon käyttöön
Tuottaa rahaa sähköautoilijan pussiin, töissä tai kotona
HYC50 markkinoiden ensimmäinen 50 kW seinäasenteinen pikalaturi
Hypercharger HYC50 on markkinoiden ensimmäinen 50 kW seinäasenteinen pikalaturi. V2G-ominaisuus mahdollistaa virran syöttämisen takaisin ajoneuvosta verkkoon.
Ominaisuudet
- 50 kW lataus yhdestä ajoneuvosta ja 2 x 25 kW rinnakkaislataus
- Jatkuva 150A:n latausvirta
- Luokkansa paras hyötysuhde > 97% (*)
- Ulko- ja sisätila asennus
- Erittäin alhainen melutaso < 50dBA (*)
- V2G
Latinki 11 kaksisuuntainen 11 kW DC-latauslaite – Tulossa 2022
Suomessa valmistettu kaksisuuntainen V2G/V2H DC-latauslaite tuo uusia mahdollisuuksia sähköauton latauslaitteen käyttöön. Sen lisäksi että laite lataa 11 kW teholla suoraan sähköauton akkuun, se mahdollistaa myös auton akun latauksen käyttämisen muihinkin sähkönkäyttötarkoituksiin. Tämä tapahtuu tietenkin rajoitetusti, jotta sähköauto on käyttövalmiina koska tahansa etukäteen määritellyllä lataustasolla. Latauslaite on tarkoitettu käytettäväksi sellaisten sähköautojen kanssa, jotka tukevat V2G -ratkaisuja, joko CCS tai CHAdeMO latausliittimillä. Latauslaite on kytkettävissä myös V2G käyttöön normaaliin sähköverkkoon.
Ominaisuudet
- 11 kW DC lataus V2G/V2H molempiin suuntiin
- Kolmivaihevirta 400V AC sisään
- Kolmivaihevirta 120-500V DC ulos 30 Ampeerilla
- CCS –lataus sähköautoon
- IP54 ja IK10 kestävä
- ISO15118 yhteensopiva
- Helppo käyttää RFID –kortilla tai suoraan
- Sisältää viimeisintä Silicon-Carbide-materiaaleihin perustuvaa teknologiaa